جاذبه های دیدنی رامسر

یازار :

+0 به یه ن


رامسر نگین مازندران است.نگین شمال ایران...
جاذبه های طبیعی رامسر زیبا و کم نظیر است از این رو چون لولوء در شمال ایران میدرخشد.رامسر با قرارگیری در حاشیه ی جنگلی شمال و دریای خزر از آب و هوای مطبوع و چشم اندازی بکر برخوردار است.در ادامه به مهم ترین جاذبه های توریستی رامسر اشاره میکنیم:

در سفر به رامسر از کجا دیدن کنیم؟

 

جنگل های دالخانی:

اگر 30 کیلومتر از رامسر عبور کنید به دالان بهشت می رسید. اینجا جنگلهای دالخانی هست. در مسیر جاده ییلاق جنت رودبار قرار گرفته است. پوشش گیاهی متراکم ، درختان در هم تنیده و بلند ، حیوانات آزاد و رها در طبیعت از ویژگی های بارز این جنگل است. جنگل های دالخانی از زیبایی های شمال ایران است.اگر در فصل تابستان به اینجا سفر کنید امکان کمپینگ نیزز برایتان مهیاست.

 تله کابین رامسر:
اگر تجربه ی دلنشین تله کابین سواری رامسر را داشته باشید بی شک نمایی از این بهشت را نظاره کرده اید.این خط انتقالی یکی از زیباترین خطوط انتقالی دنیا به شمار میرود. بر فراز تله کابین رامسر از یک سو نمای زیبایی از دریای خزر رخ می نماید از یک سو جنگل های سرسبز و از یک سو شهر رامسر.از آنجا که لذت تله کابین سواری زیاد است در تور سه روزه نمک آبرود - رامسر فرصتی برای استفاده از تله کابین رامسر به گردشگران داده میشود.


روستای جواهر ده:

روستای جواهر ده از توابع دهستان سخت از شهرستان رامسر است.در گذشته مردم رامسر برای رهایی از گرمای رامسر به منطقه ییلاقی جواهر ده تغییر مکان میداده اند و در زمستان مجددا به رامسر بازمیگشته اند.
در مسیر رسیدن به جواهرده ، پیچ و خم جاده ی جنگلی آن هوش از سرتان میبرد.چشمه ها و آبشارها از زیبایی های مسیر رسیدن به این روستاست.

یکی از چشمه های پربازدید جواهر ده در انتهای روستا و در کنار تخت سنگی واقع شده است میتوانید در تور شمال از این چشمه دیدن کنید و از گوارای آب آن نوش جان نمایید.

بوستان جنگلی صفارود:

این پارک جنگلی از جمله پارک های جنگلی طبیعی ست که بدون دخالت انسان شکل گرفته است.در کیلومتر 9 جاده جواهر ده منطقه ایست در دره و مجاورت رود صفا رود که بازدید از آن در سفر به شمال خالی از لطف نیست.

تور رامسر و تور نمک آبرود به صورت ترکیبی در تمام طول سال توسط آژانس مهراندیشان برگزار می شود. در تور نمک آبرود 3 روزه گشت رامسر در برنامه ی روز دوم برگزار می شود.

تورهای شمال بیشتر به صورت تورهای خانوادگی برگزار می شود ولی هدف آن ایجاد محیطی شاد در هوای دلچسب شمال است.پس هنگام شرکت در تور نمک آبرود لبخند را فراموش نکنید.

تورهای ایرانگردی مشابه تور رامسر از آژانس مهراندیشان:

تور نمک آبرود
تور سرعین اردبیل آستارا
تور ماسال
تور جنگل ابر
تور ماسوله
تور فیلبند
تورلرستان
تور قلعه رودخان
تورگلستان
تور شیراز
تور کویر مصر
تور کویر کاراکال
تور کویر مرنجاب


  • [ ]