جاذبه های دیدنی استان مازندران

یازار :

+0 به یه ن
جاذبه های دیدنی مازندران جاذبه های دیدنی مازندران

مازندران از استان های شمالی ایران در حاشیه ی دریای خزر است و آب و هوای مرطوب و بارانی آن سبب سرسبزی و آبادانی این خطه شده است.وجود جنگل ها ، رودخانه ها و دریا در هر فصل سال گردشگران زیادی را به سمت این سرزمین سبز می کشاند. با جاذبه های گردشگری شمال بیشتر آشنا شوید:

تور نمک آبرود تور نمک آبرود

نمک آبرود: مجتمعی ست تفریحی- توریستی و مسکونی.تمام امکانات رفاهی و گردشگری برای طبیعتگردان در این منطقه فراهم است از جاذبه های گردشگری نمک آبرود تله کابین آن است که با آن بر فراز جنگل عبور میکنید و در انتها به زیباترین منطقه نمک آبرود می رسید. در تور نمک آبرود چه به صورت تور 1 روزه نمک آبرود و چه به صورت تور 2 روزه نمک آبرود از این مجتمع توریستی دیدن خواهید کرد.

تور مرداب هسل تور مرداب هسل

مرداب هسل: مرداب هسل در شهر چالوس قراردارد. این مرداب در هر فصل سال به رنگ خاصی در می آید در بهار سبز رنگ است و در پاییز سرخ رنگ چرا که سطح ان با برگ درختان پوشیده می شود و به رنگ آنها در می آید.در تور نمک آبرود 2 روزه از این مرداب به عنوان یکی از شگت های روز اول دیدن خواهید کرد.

دریاچه چورت: این دریاچه که در شمال ایران قرار دارد علی الخصوص در فصل پاییز زیبایی به خصوصی دارد. درختان هزار رنگ پاییزی در اطراف آن آرامش را به گردشگران هدیه می کنند. دریاچه چورت در نزدیکی باداب سورت قراردارد بنا بر این بازدید از باداب سورت را فراموش نکنید.

رامسر:  تور رامسر از پرتقاضاترین تورهای شمال است. رامسر مرز بین استان مازندران و گیلان است.در غرب استان مازندران قرارگرفته است.روستای جواهر ده رامسر از معروف ترین جاذبه های گردشگری رامسر است.روستایی با طبیعتی بکر و دلنشین. در تور چند روزه نمک آبرود روز دوم را به گشت و گذار در رامسر میپردازید.

تور فیلبند تور فیلبند

فیلبند: از ارتفاعات بی نظیر استان مازندران روستای غرق در مه و ابر فیلند است. این روستا به اقیانوس ابر نیز شهرت دارد. در تور فیلبند از این ارتفاعات دیدن خواهید کرد. همچنین منطقه ی زیبای سنگ چال آمل نیز میزبان شما در این تور یکروزه است.

[caption id="attachment_2312" align="aligncenter" width="300"]تور دریاچه ارواح تور دریاچه ارواح[/caption]

دریاچه ممرز : این دریاچه که به دریاچه ارواح شهرت دارد در نزدیکی نوشهر و جنگل سیسنگان قرار گرفته است. از جذابیت های این دریاچه تنه های خشک درختان است که سر از آب بیرون آورده اند و مه حاکم بر دریاچه که اغلب همیشگی است جلوه ی خاصی به این طبیعت زیبای شمال میبخشد.در تور 1 روزه شمال می توانید از این جاذبه طبیعی بازدید به عمل آوردید.

تور تنگه دار تور تنگه دار: در فصل تابستان سفر به یک منطقه خوش آب و هوا و خنک چون تنگه دار لذت بخش است. تور شاد یکروزه تنگه دار در نزدیکی نوشهر برگزار می شود. این تور به صورت رودخانه نوردی و جنگل نوردی است. این تنگه در کنار جنگل های سرسبز دالیخانی قرار دارد و از مکان های توریستی شمال در فصل تابستان است.

ساحل و جنگل سیسنگان: گردشگرانی که به سفر شمال می روند آرامش ساحل و صدای امواج دریا را به هر جاذبه ی دیدنی شمال ترجیح میدهند.همچنین شمال به سرسبزی جنگل هایش شهرت دارد. در ساحل و جنگل سیسنگان در نزدیکی نوشهر می توانید این دو جاذبه ی طبیعی را در کنار یکدیگر و با فاصله ی کم مورد بازدید قرار دهید. در تور 2 روزه نمک آبرود روز دوم به گشت و گذار در منطقه سیسنگان می پردازید.

تور یک روزه هفت آبشار تور یک روزه هفت آبشار

هفت آبشار: هفت دیار پاک در دل جنگل های سوادکوه مازندران. در هفت آبشار به تماشای هفت آبشار پیاپی ، حوضچه های آب شنا و آب تنی میپردازید. تور یک روزه هفت آبشار در روزهای تعطیل هفته علی الخصوص در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی را به سمت خود میکشاند.

سخن آخر:

آژانس مهراندیشان تمام مکان های دیدنی شمال که در بالا نام برده شد را به صورت تورهای 1 روزه  و گاها برخی از آن ها را به صورت تور چند روزه شمال برگزار می نماید. برای اطلاع از قیمت تور شمال می توانید به صفحه ی اصلی سایت آژانس مهراندیشان مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

هوای شمال گرچه شرجی ست در فصل تابستان قسمت هایی از آن برای یک سفر تابستانه مناسب است و آب و هوای آن خنک است این مناطق ییلاقی همچون تور شاد تنگه دار و تور 1 روزه فیلبند می باشند که برای آشنایی با آن و لذت بردن از طبیعت زیبای آن می توانید همسفر آژانس مهراندیشان باشید.

مازندارن سرسبز همیشه مقصد گردشگران و طبیعت گردان بوده است. شمال ایران وسعت زیادی دارد و جاذبه های دیدنی بسیاری را درون خود جای داده است. در تور شمال می توانید هر روز به یک بخش از شمال ایران سفر کنید. از تور نمک آبرود گرفته تا تور رامسر و تورهای شاد دیگر که اغلب به صورت تور یک روزه برگزار می شوند.


  • [ ]