تورهای زمستانه

یازار :

+0 به یه ن

ایران کشوری چهار فصل است و این موهبت الهی سبب آن شده است که در هر چهار فصل سال امکان سفر فراهم باشد. در زمستان آنچنان که مقتضی این فصل است سفر به نقاط گرم به اوج خود می رسد. در ادامه قصد داریم به شما تورهایی را معرفی کنیم که در فصل زمستان برگزار میگردد و شما علاقه مندان به سفرهای طبیعت گردی می توانید به صورت انفرادی با به صورت گروهی با آژانس مهراندیشان به این مناطق سفر کنید:

 

کویر:

کویر این زیبای بی مانند با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. در تابستان امکان سفر به کویر فراهم نیست چرا که دمای هوا بالاست و آفتاب به صورت عمود می تابد و گرمای آزاردهنده ی آن مانع اساسی سفر به کویر در تابستان است. در زمستان هوای آن نسبتا معتدل می شود روزها نسبتا گرم و شب ها دمای هوا اندکی از تهران پایین تر است اما با این حال پاییز و زمستان را می توان بهترین فصل سفر به کویر دانست. کویرهای ایران در بخش غربی و مرکزی قرار گرفته اند از استان اصفهان تا کرمان و یزد هرکدام کویر خاص خود و زیبایی های منحصر به فرد خود را دارند که هر کویر را از دیگری مجزا میکند و تماشای هر یک به صورت جداگانه خالی از لطف نیست.

کویر مصر در استان اصفهان و در نزدیکی جندق اصفهان را نگین کویر ایران می نامند و تقاضای سفر به کویر مصر نسبت به سایر کویر ها بیشتر است اما در نظر داشته باشید به علت رونق گردشگری در این منطقه حساسیت منطقه افزایش داشته است و اغلب گردشگران با سخت گیری زیاد در بازرسی پلیس راه مواجه می شوند پیشنهاد میکنیم اگر قصد سفر به این منطقه را دارید حتما از تور کویر مصر آژانس استفاده کنید که دارای مجوز از سازمان های مربوطه است.

کویر مرنجاب نیز بین کویر ها به دلیل نزدیکی به تهران برای کسانی که فرصت سفرهای طولانی برایشان میسر نیست مود توجه قرار میگیرد. این کویر در استان اصفهان و در نزدیکی قم واقع شده است.

کویر کاراکال در عصر سفر به کویر تفاوتی آشکار آفرید. هتلی مجهز به امکانات رفاهی خوب و مورد قبول گردشگران در این منطقه تاسیس شد. هتل نیکان پاسخگوی خوبی برای علاقه مندان به تور کویرگردی است. کویر کاراکال در نزدیکی یزد قرار گرفته است و از جذابیت های تور کویر کاراکال این است که اغلب این تور با تور یزد به صورت ترکیبی برگزار می شودو گردشگران می توانند ضمن بازدید از کویر از یزد این شهر تاریخی و زیبا بازدید به عمل آورند.

تور زمستان 97

شمال:

شمال ایران در هر فصلی تماشاییست اما اگر در زمستان به دنبال مناطق نسبتا گرم تری در شمال ایران هستید تور آبگرم لاویج را امتحان کنید. لاوجی روستایی از توابع نور مازندران است پس از عبور از جنگل های زیبای کشپل به حوضچه های آبگرم لاویج میرسید که این سفر بی شباهت به سفر سرعین نیست چرا که آبگرم این منطقه نیز خواص درمانی زیادی دارد.لاویج به صورت تور 1 روزه جمعه ها برگزار میگردد.

 

تور برف بازی آبعلی

آبعلی:

برف بازی و اسکی از تفریحات مختص فصل زیبای زمستان است. با شروع بارش در ارتفاعات آبعلی و دیزین تورهای اسکی نیز شروع می شود کسانی که در اسکی مهارت دارند می توانند هر یک از این ارتفاعات را برای این تفریح مهیج انتخاب کنند و کسانی که در اسکی مهارت ندارند اگر در تور آبعلی همراه ما همسفر شوند مربی تیم دقایقی به آموزش های اولیه دوستان می پردازند همچنین می توانید با تیوپ به برف بازی و بازی های گروهی مشغول شوید.

آژانس مهراندیشان با سابقه طولانی در برگزاری سفرهای طبعیت گردی در راستای برنامه ریزی سفرهای گروهی و انفرادی شما همراه شماست.

 


  • [ ]