تورهای پر تقاضا در تابستان 97

یازار :

+0 به یه ن

تابستان بهترین فصل سفر است.البته ایران آنقدر مکان دیدنی و گردشگری دارد که اگر تمام طول سال را سفر کنید یک عمر برای دیدن زیبایی هایش کم است... در این مقاله قصد داریم شما را با پرتقاضاترین تورهای تابستان 97 آشنا کنیم.

تور سرعین اردبیل آستارا

1- تور سرعین اردبیل آستارا

از بین تورهای داخلی بیشترین تقاضا در تابستان مربوط به تور سرعین اردبیل آستارا است. سرعین به دلیل آب و هوای کوهستانی برای فرار از گرمای هوا ، پناهگاه خوبی ست.تور سرعین هر هفته به صورت منظم به صورت تور چند روزه اجرا می شود.قیمت تور سرعین برای یک سفر چند روزه مناسب است، هتل ها نرخ مناسبی دارند و از همین رو گردشگران زیادی در تابستان به سرعین سفر میکنند.اگر تمایل به استفاده از تور هوایی سرعین دارید باید یک بلیط به مقصد اردبیل تهیه کنید و از آنجا به سرعین سفر کنید و از آبگرم سرعین و جاذبه های دیدنی آن لذت ببرید.

تور رفتینگ زاینده رود

2- تور رفتینگ

تفریحات آبی در فصل زمستان به اوج تقاضای خود میرسد. این تورهای در فصول دیگر سال به دلیل سرمای بیش از حد آب به هیچ وجه قابل اجرا نمی باشند. با شروع فصل گرما از اواخر بهار تا اواخر تابستان تور رفتینگ هر هفته گردشگران زیادی را به سمت شهرهایی چون شهرکرد می کشاند. تور رفتینگ شهرکرد در رودخانه زاینده رود اجرا می شود. به مدت پنج ساعت به قایقرانی می پردازید و هر جا که برای شنا مساعد باشد لیدر قایق به شما فرصت شنا می دهد. درجه سختی این رودخانه زیاد نیست و هرکسی بدون هیج آموزش قبلی میتواند در تور رفتینگ شرکت کند.

تور ماسال

3- تورماسال

ماسال یک منطقه ییلاقی در ارتفاعات استان گیلان است. آب و هوای آن در فصل تابستان خنک و معتدل است اما در فصول دیگر سرد است و مناسب سفر نیست. آژانس مهراندیشان در فصل تابستان هر هفته تور ماسال را با اقامت در کلبه های جنگلی برگزار میکند و طبیعت گردان از آن استقبال ویژه ای میکنند. شب مانی در کلبه های چوبی آرامش بخش است از همین رو پیشنهاد میکنیم حتما یکبار هم که شده به ماسال سفر کنید.

4- تور تنگه واشی

تور تنگه واشی در فصل تابستان به دو دلیل جذابیت ویژه ای دارد. یک آنکه در فیروزکوه و نزدیکی تهران قرار دارد دوم آنکه از تفریحات آبی است که در گرمای تابستان به گردشگران مزه میدهد. آب این تنگه در گرمای زیاد تابستان هواره به شدت خنک است.تور تنگه واشی به صورت تور یک روزه برگزار می شود. تورهای یک روزه برای آنها که در روز تعطیل فقط فرصت سفر دارند بسیار مناسب است.

تور نمک آبرود

5- تور نمک آبرود

نمک آبرود توریستی ترین شهر شمال است که در فصل تابستان با اتمام امتحانات مدارس به اوج خور میرسد و تعداد سفرهای آن هر هفته بیش از هفته ی قبل می شود. تور نمک آبرود به دو صورت برگزار می شود. تور 1 روزه نمک آبرود هر هفته جمعه و تور 2 روزه نمک آبرود هر هفته پنجشنبه و جمعه برگزار می شود . البته تور سه روزه نمک آبرود نیز در ایامی تعطیل سال برگزار می گردد.

سخن آخر:

آژانس مهراندیشان در فصل تابستان علاوه بر تورهای فوق تورهای یک روزه و تورهای چند روزه را در ایران عزیزمان برگزار می نماید.البته توصیه ما اینست چون تورهای نظیر تور سرعین و تور رفتینگ فقط در فصل تابستان برگزار می شود این سفرها را در اولویت انتخاب سفرهای تابستانی خود قرار دهید چون در فصول دیگر امکان سفر به آنها را نخواهید داشت.و اما تورهای شمال مانند تور نمک آبرود و تور ماسال در بهار و تابستان برگزار می شود و فرصت بیشتری برای سفر دارید.برای اطلاع از تورهای طبیعت گردی و ایرانگردی می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.


  • [ ]